2020. gada 24. janvārī, 14:29
“Čau, mani mīļie "Instagram" draugi!” – hiperoptimistes balsī video iesāk sieviete ar žilbinošu smaidu, mākslīgi pagarinātiem matiem un efektam uzliktām rotaļīgām kaķa ausīm. Turot pudeli ar brūnu šķidrumu, viņa saviem 6000 Instagram profila sekotājiem aizrautīgi stāsta, ka “šī sula fantastiski strādā ar asinsriti, asinsvadiem, sirdi, viņa iznīcina vēža šūnas Pat, ja ir jau vēzis, viņa iznīcina tā metastāzes.” Mediķa izglītībai pat tuvumā nepabijusī Kate Vegmane ir sliktākais no veselības un skaistuma industrijas influenceru veidiem — tirgotājs, kas melo par pārdodamā produkta palīdzību smagu slimību ārstēšanā.
Ietekmele reklamē noni — siltajās zemēs sastopama krūmauga — sulu (latviski cintronlapu morinda). Sieviete stāsta, ka to dzērusi jau bērnībā, jo viņas mamma to izplatīja. Diemžēl tai klāt bijis daudz konservantu, bet nu Kates rīcībā ierobežotā daudzumā no Āfrikas nonākusi noni sula “bez visām ķīmijām un konservantiem”. Dzers pati un pārējās pudeles labprāt pārdos sekotājām.
“Viena no tādām brīnumlietām ir tā, ka šis fantastiskais auglis aptur vēža šūnu veidošanos. Pat, ja ir iesākušās metastāzes, tad viņš to aptur. Tas ir tiešām tāds brīnumlīdzeklītis,” stāsta sieviete un uzskaita vēl lērumu citu šīs sulas labo īpašību. Iedzer, saviebjas — garšīgi nav, taču ko veselības labā neizdarīsi.
Visu rakstu lasiet šeit.
Lūdzu autorizējies, lai komentētu.