Aizvērt

Ar modernu attieksmi un tehnoloģijām

2019. gada 5. decembrī, 00:00
Raksta autors: Iveta Grīniņa
Ar modernu attieksmi un tehnoloģijām
"Anrojas" zobārstniecības prakses darbinieces: higiēniste Linda Milstere, māsa Olga Čubenko, daktere Anda Zvingule-Sprude, klīnikas vadītāja un zobārste Anete Paškova, māsa Indra Gulbe, daktere Anete Ērcīte, administratore Ketija Krūmiņa, priekšplānā zobārsta asistente Iveta Palace. (Vēl kolektīvā ir daktere Egija Līcīte, zobārsta asistente Anete Medne, administratore Solvita Pole.)
Foto: Iveta Grīniņa
Zobārstniecības uzņēmums "Anroja" konkursā "Kuldīgas novada uzņēmēju un amatnieku gada balva" izvirzīts kategorijā "Pakalpojums". Ārste Anete Paškova to Kuldīgā atvērusi 2015. gadā.
Viņas darba stāžs jau gana ilgs. Sākusi strādāt studiju gados Rīgā, bet pirmā darbavieta pēc augstskolas bijusi Kuldīgā. „Kad 2013. gadā atvēru savu privātpraksi Ugālē, daudzi pacienti pie manis brauca no Kuldīgas, arī māsiņa ir no šīs puses, tāpēc sakrita vairāki priekšnosacījumi, lai taptu šis kabinets.” Ugāles prakse nesen beigusi pastāvēt. Ārste katru dienu brauc no Ventspils, divas darbinieces – no Saldus, pārējie dzīvo ap Kuldīgu. Jautāta, vai gribētu te pārcelties, viņa atzīst, ka tāda doma bijusi, bet šobrīd vēl ne.

„Pirms četriem gadiem bijām divas ar māsiņu, tad pievienojās higiēniste, un nu jau esam 11 darbinieces: četras ārstes, katrai māsa, higiēniste un divas administratores. Darba pietiktu arī lielākam skaitam darbinieku, bet telpas ierobežo. Pietrūkst ortodonta, kas regulē zobus, bet pārējās manipulācijas varam te nodrošināt. Sapnis nākotnei ir datortomogrāfijas rentgens, bet arī tam vajag telpu. Kurzemē vienīgā vieta, kur tāds pieejams, ir Ventspils. Prakses izveidē izmantots programmas LEADER finansējums.”

Jautāta par konkurentiem, A.Paškova atbild, ka kolēģus par tādiem neuzskata: „Kuldīgas pluss ir tāds, ka tā atrodas pašā Kurzemes vidiņā, – uz šejieni var atbraukt klienti no Liepājas, Ventspils, Rīgas, arī no Latvijas otras malas un, protams, no ārzemēm.”

Ārste uzsver, ka pacienti pierakstījušies diezgan ilgu laiku uz priekšu: „Mēs strādājam citādi nekā senos laikos. Katram paredzēta stunda, kas pilnībā tiek veltīta viņam. Aiz durvīm neviens nesēž. Cilvēkam, kuram sāp zobs un kurš laikus nevar aiziet pie zobārsta, nevar būt priekšroka pār tiem, kuri godīgi gaidījuši savu laiku. Protams, cenšamies izlīdzēt, cik varam. Ir tādas dienas, kad esam visi četri ārsti, un kāds var pacientu paņemt. Bet tas ir ārpuskārtas gadījums, un tas nav pareizi.”
Komentāri
Miķelis
2019. gada 13. decembrī, 12:54
Beidziet perdelēties
Pievieno jaunu komentāru:

Lūdzu autorizējies, lai komentētu.
Aicinājums
Ja jums ir interesanta informācija par kādu notikumu (vai jau notikušu, vai gaidāmu), dodiet ziņu mūsu portāla redakcijai: redakcija@kurzemnieks.lv.
Aptauja
Vai esat gatavs atbilstoši šī brīža apstākļiem taupīt:
pilnībā gatavs un jau dzīvoju taupīgāk, ierobežojot ikdienas tēriņus,
vēl nezinu, kur un kā ietaupīt,
nepieņemu situāciju un to, ka tagad ikdienā no kaut kā jāatsakās,
taupīt negrasos,
neesmu domājis par šo jautājumu.