2020. gada 24. martā, 14:20
Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu "Tet" ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345.
Vienotā tālruņa galvenais uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid-19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības. Jautājumi tiks pieņemti gan latviešu, gan krievu valodā; galvenais nosacījums – zvanītājam jāatrodas Latvijas teritorijā.
Ja iedzīvotāja uzdotais jautājums būs ārpus biežāk uzdoto jautājumu loka vai arī cilvēkam būs nepieciešama detalizētāka informācija, operators zvanītāju savienos ar atbildīgās institūcijas kontakttālruni. (Izņēmumi – operatīvo dienestu tālruņi 110, 113 un numurs 8303, pa kuru var pieteikt analīzes pacienti ar SPKC noteiktajiem viegliem saslimšanas simptomiem, – uz šiem numuriem tāpat kā līdz šim iedzīvotājam joprojām jāzvana pašam).
Rakstiskā veidā iedzīvotāju biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem apkopotas Ministru kabineta/Valsts kancelejas tīmekļa vietnē
https://www.mk.gov.lv/lv/content/covid-19Drīzumā tiks izveidota vienota mājaslapa –
www.covid19.gov.lv.
Lūdzu autorizējies, lai komentētu.