Aizvērt

Jautā visu diennakti pa tālruni 8345!

2020. gada 24. martā, 14:20
Jautā visu diennakti pa tālruni 8345!
Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu "Tet" ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345.
Vienotā tālruņa galvenais uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid-19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības. Jautājumi tiks pieņemti gan latviešu, gan krievu valodā; galvenais nosacījums – zvanītājam jāatrodas Latvijas teritorijā.

Ja iedzīvotāja uzdotais jautājums būs ārpus biežāk uzdoto jautājumu loka vai arī cilvēkam būs nepieciešama detalizētāka informācija, operators zvanītāju savienos ar atbildīgās institūcijas kontakttālruni. (Izņēmumi – operatīvo dienestu tālruņi 110, 113 un numurs 8303, pa kuru var pieteikt analīzes pacienti ar SPKC noteiktajiem viegliem saslimšanas simptomiem, – uz šiem numuriem tāpat kā līdz šim iedzīvotājam joprojām jāzvana pašam). 

Rakstiskā veidā iedzīvotāju biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem apkopotas Ministru kabineta/Valsts kancelejas tīmekļa vietnē https://www.mk.gov.lv/lv/content/covid-19

Drīzumā tiks izveidota vienota mājaslapa – www.covid19.gov.lv.

 

 
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Pievieno jaunu komentāru:

Lūdzu autorizējies, lai komentētu.
Aicinājums
Ja jums ir interesanta informācija par kādu notikumu (vai jau notikušu, vai gaidāmu), dodiet ziņu mūsu portāla redakcijai: redakcija@kurzemnieks.lv.
Aptauja
Vai esat gatavs atbilstoši šī brīža apstākļiem taupīt:
pilnībā gatavs un jau dzīvoju taupīgāk, ierobežojot ikdienas tēriņus,
vēl nezinu, kur un kā ietaupīt,
nepieņemu situāciju un to, ka tagad ikdienā no kaut kā jāatsakās,
taupīt negrasos,
neesmu domājis par šo jautājumu.